bättre uppdatering.

kära blogg.
jag ska bli bättre på att uppdatera.
nu är det snart sommar här och de händer ju allt för roliga saker framöver nu.
jag minns inte sist jag skrev eller vad jag skrev men på sista tiden har jag flyttar till min egna lägenhet, vilket jag stormtrivs i! allt förutom hallen och toan då;D haha.
men man kan int få allt.
det har varit valborg och den slutade i sängs vid 10tiden.
åkte till ikea i fredags och handlade massa saker, och de betyder massa mindre pengar.
Därför har jag nu bestämt att jag inte kommer använda mera pengar i denna månad.
förutom de kronor jag har kvar i min spargris. eller de vet vi alla int kommer funka men ja ska int använda så jävla mycke pengar.
jag skäms lite när man tänker efter hur man varit. haha, men nu är jag människa igen.
ska börja spara pengar och använda upp allt jag har i kylen först och främst.

nu jobbar vi två veckor fulla och sen har vi en tredagarsvecka......
sen är de TVÅ veckor kvar till sommaruppehållet.
jag bara ber och önskar att jag får fortsätt arbete på cafeet men ja förstår int om ja inte får de eftersom de int finns något att klaga på..
men men vi, får helt enkelt se.
finns de någon där ute som annars har ett arbete till mig kan ni ju kontakta mig :)



jag har hunnit bli 21 år också.. 21år gammal, shit..

hunnit me några härliga vinkvällar också. tack för dom :D





ja, glad sommar allihopa ska försöka skriva oftare.
sitter iallafall i min jättefina vardagsrum nu och tittar på min nybyggda hylla, härligt härligt.


kram!!

Kommentarer
Postat av: moag

haha du är go du men nog hade jag kunnat visa lite mer tandkött. haha jag vet inte riktigt vad jag sågg ut som på den där bilden. en häst tror jag. gnäääägg

Postat av: syster sara

din fina hylla som din snälla syster satte ihop! ;)

2009-05-04 @ 14:59:58
URL: http://alaelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback