äntligen sommarvärme.

Dear Mrs Blogg.

nu var de ännu två veckor sedan jag skrev igen. tänker varje kväll att jag ska skriva men då när jag funderar på vad jag ska skriva blir de bara ett stort blääääää i skallen och så har jag ju int så mycke att berätta heller ;D

idag är de "workshop" med arbetet, vi ska samlas på rådhustorge vid 4 och sen dra på megazone och antingen köra den där hinderbanan men man kan ju hoppas på paintball! de hade varit kul.
sen ska vi dra och göra mackor och få ny inspiration och sen avslut med kaffe och sötsak på rex.
yes, that´s going to be my friday.  sen imorgon är vi bjudna på 30års kalas på lärarn på kvällen så ska väl dit och hälsa på en sväng. gratis mat och bål är ju int fel.
sen på tisda ska ja och cilla på tjejkväll på servera och få gratis mat där också! gratis är gott.

sen så flyttar moaploppa in hos mig idag tror jag! anraunfaa hotell is open 24hours a day!

mor och far kommer hem imrogon efter en vecka i italien och de ska bli kul att prata med dom igen! :)
Sen till helgen är de brännbollsyran och då ska vi va me och lira på lördan, sen har ja bara en vecka kvar efter den helgen!
OCH DÅÅÅ, va händer dååååååååååå! jo på måndag ska ja på utvärdering av mina tänder, på torsdag ska jag på bal och fredag är min sista dag innan sommaruppehållet.
shit, va ska ja göra i sommar? uggla.. fram och tillbaka!
haha, måste ju spara pengar som tusan så de blir verkligen till att uggla! ;)



pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback