helgen i ord och bild.

dear.

ja, då var det ännu en vecka som passerat år 2009 som vi aldrig mer kommer få uppleva.

ihelgen har man väl int gjort speciellt mycket?
i fredags när jag slutade cyklade jag ner till ersboda och investerade i ett par nya arbetsbyxor och de är ju alltid behövligt.
man gnuggar ju sönder alla dessa byxor när man jobbar.
sen for jag hem och la mig framför tvn me cilla och vi laddade väl upp för en myskväll med let´s dance.
slutade iallafall att de blev hemmaparty i köket och de blandades bäverhojt.
haha. var trevlig kväll och jag somnade vid 12 för att sen stiga upp 8 på lördagmorgon för att jag och cilla bestämde oss lite hastigt på fredagen att vi skulle dra till övik.
prova på livet där en sväng.



japp, vi kom fram och installerade oss på first hotell inne i stan.
gick ut på stan en sväng och kikade, köpte ett läppglans och sen fikade vi gott på blåbär eller något hette cafeet.
passande till vad vi åt dagen innnan kanske!
sen somna vi gott i hotellsängarna och sov till 5.

lång historia kort; jocke kom och hälsa på, party startade, buffe åts och "förfest" på public.
tillbaka till hotellet och in på schlager där vi hade gratis inträde så de va ju nice.
träffade daniel da silva? och han ville inte bugga me cilla! haha.
kim som sjunger i friends var också där och sen utöver de så var vi väl dom enda under 40.
åkte ner för hoppbacken och var med om omtumlade saker och sen slutade kvällen med sånt som man från dorotea int är van vid. och vaknade efter max 3timmars sömn av att polisen ringde.
yes! de är min helg!
men den va kul, ja tycker de var askul att bara dra iväg och kolla livet någonannnan stans.
men nu däremot mina vänner går jag in på sparlåga!

       

blandning på bilder, först cilla vid första titten på hotellrummet, sen käkar vi lunch på blåbär, gör oss i ordning.
cilla stajlar inne på tjejtoan på public och sen är vi i hoppbacken och den där svarta ploppen man ser på höger sida är jocke som skulle promt gå längre än vi andra. sist: den bju ja på haha SKÅL!


tack för en bra helg!
partybuss turne 2009





pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback