vecko uppdatering ofcourse!

så här mitt i andra avenyn. yapp! tisdagsnöje förutom powerboxningen:)




tänkte bara skriva att helgen var kalas! hela helgen först fredagen va vi på massage hos våran chef, hon hade betalat någon massör från bulgarien så vi fick oss alla en ordentlig omgång! haha.
Ex; jag går in efter BrittMarie och tar exakt samma behandling som henne ( tillägg 1, hon är över 50 och rätt rund och mjuk ) och som sagt får mig en helkroppsmassage.  (tillägg 2, eftersom de va fest så klär man alltid upp sig lite finare och hade mina fina spetstrosor som skär in i arslet så där nice) haha! iallafall så masserade han överkroppen först och sen gick han ner mot benen och då lyfte han bort handduken och började massera benet och sen helt plötsligen rumpan också! haha! fick en ordentlig omgång men hey, trodde ju ja att de ingick i  massagen och de var ju nice.
gick ut i köket när ja var klar och sa till brittmarie typ " fan va härlig massage! helst rumpmassagen eller hur brittmarie?" och hon reagerade" VAAAAAAAAAAA! rumpmassage!! int fan fick ja då någon rumpmassage,..
han hade inte ens lyft på hennes handduk! mohahaha.
både ja och nathalie fick oss varsin rumpomgång!
iallafall drog vi på harrys, och de va ju trevligt.. not.. eller ja, trevligt va de men sen börjar alla män tro att dom får tafsa på en 20årig tjej? alla gick runt och smekte mig på ryggen och kom me smaklösa kommenterar om mina tatueringar där.
sen drog vi in på olles och tog en snabbdrink och sen blev de mcdonalds och hemfärd!
gött mos!

Lördagen;D kalas! förfesten va askul, cilla ha köpt ett jätteroligt spel, me andra gester. samma som med andra ord som är askul men detta va tokroligt de me!! ;D
sen for vi på corona och de va helt okej. sen kommer de bästa! ja och moa for ne på subway på bågen och då hände de värsta men samtidigt de coolaste ja någonsin sett!
de kommer en kille gående fram mot oss och så säger ja åt moa och daniel att han ser lite halv illamående ut.
OCH SÅ BÖRJAR han spy!!! som på film! en tjock stråle som flyger flera km frammåt och han spyr hela vägen genom subway!! HAHAH!! seriös, ja trodde inte man kunde göra så men shi fick ja! ;D




glad tjej 20år, snart 21!!

btw, ja flyttar till egen lägenhet om några månader!!


pussss

Kommentarer
Postat av: jennie

varför ska du flytta!!?

Postat av: Åsa

kan man inte få en bild på den nya tatueringen? :)

2009-01-29 @ 14:12:10
URL: http://chilver.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej tjejen!



Jag har utmanat dig ;)



kram kram

2009-02-01 @ 23:29:30
URL: http://anntezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback