söndag 11/1

hej



jag låter bilden säga allt.
de var en tokkul kväll igår iallafall.


idag har ja varit på innebandymatch me syrran och hennes kompisar.
de va dalen mot helsingborg. henke larsson spelade ju i helsingborg, men innebandy är inte hans grej alls.
men de var kul att se.

nu gör jag inte så mycket, hade suget att gå ut och gå eller fara påtenton, men just nu orkar ja icket.
blir imorgon istället.
tänker se bones nu istället och chilla som sagt.
räkningarna är betalda och så.







jag klippte mig igår.. de blev mörkt och kort.. kort kort:P
haha, men men.. de blev bra.
ha ju inte klippt mig sen mars typ så de va ju på tiden..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men oj vad fin du var!!!!! Du blev riktigt bra i håret =0)

Kram kram.

2009-01-11 @ 20:29:57
Postat av: Johanna

Men oj vad fin du var!!!!! Du blev riktigt bra i håret =0)

Kram kram.

2009-01-11 @ 20:30:34
Postat av: Vanja

Jä*lar i min låda, du blev assnygg i håret;) Jag har oxå bokat klippning, kort kort:) Pusss

Postat av: Lindas krypin

Åh, vad fin du blev i håret!

Kram från moster!

2009-01-12 @ 22:10:46
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback