kärt återseende.

godkväll mina hjältar.

fasen va skönt, imorgon är det äntligen fredag. nu har man gjort bort 1½veckas arbete detta år.
bara några hundra till sånna där så är de snart ledighet igen!
nä, men som sagt. vi håller alla våra tummar och tår för att mitt cafe skall få vara kvar.
annars slutar jag sista april och cafe läraren stängs ner.
dock håller dom på med namninsamlingar och allt man kan för att rädda oss!

kom och köp en kaffe för 8:- och rädda cafe läraren och min ekonomi framöver.
jag gör allt med kärlek så de smakar extra bra!

i två dagar i rad har ja fått sällskap på cafeet iallafall som förgyller mina dagar! båda gångerna har moa kommit insmygandes som en liten mus och överraskat mig! systeryster hälsade också på igår så de var nästan släktträff!
mutchobra då ja senaste dagarna har varit lite sällskapssjuk!

sen händer väl inte allt för mycket i mitt liv.
man jobbar :) jobbar, jobbar. tränar och tränar nu när vi kommer igång igen massor. nu ska man försöka pressa sig in i kjolen som man kunde ha innan jul igen!;D haha!  de ordnar sig nog.
måste bara sluta äta dessa vindruvor som gör min mage så uppblåst!
men de är så goooott! i love vindruvor.




me brunettberra och min sambo blondinbella i lördags. have a good day!




<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna att ditt café får vara kvar, för du har så goda kebabrullar! Och så har du ju ett jobb som idag är mycket värt!

En stor kram!!

2009-01-15 @ 21:38:03
Postat av: Tomas

Jag skulle absolut kommit och köpt av er om jag varit i stan. Men det är bara att ladda om, snart kommer jag på återbesök ;-) Hoppas allt är bra annars! Kraam!

Postat av: moa

Pusssar på dig!

2009-01-21 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback