jaha, glad alla hjärtans dag då!

godmorgon! eller jag har varit vaken sedan 10 men iallafall.
sov som en stock hela natten, vaknade dock vid 4 och höll evigt på att piss på mig.
antar de var mina gula plommon som gjorde sig påmind.
så ja steg upp i mörkret eftersom båda våra halllampor har smullit och även igår small min gammlampa vid spegeln så ja startade tvn när ja steg upp så ja skulle hitta tillbaka till rummet.
sen vaknade ja 10 imorse och var pissnödig igen.

jahapp, detta är då dagen om året man skall visa sin kärlek.
vad hände me att visa den på andra dagarna också?

men iallafall, kärlek till alla mina vänner familj och dom ja känner!
tack för att ni är vän med mig.

fick en jättefin nalle av moa igår också å de värmer så gott i hjärtat!
har tagit kort på den och ska lägga in men de bli nog senare ida för ja hitta int kabeln..

ska snart fara in på stan me systern min och kika lite.
ska int handla något för jäklar va ja måste spara.
börja få lite små ångest över hur mycke pengar man gör av med egentligen!
nej usch! de krymper för varje månad!
men men, that´s life. inkomster och utgifter.



nä, men vi får hoppas alla har en bra alla hjärtans dag.
jag kommer då inte fira något.
melodifestivalen ikväll!!!





puss till min familj!!

Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Puss på dig vännen! Älskar dig!

2009-02-14 @ 11:48:13
Postat av: emma

Jag utmanar dig!

Postat av: Hanna

Hej alla bloggare där ute!

Kommentera och kolla gärna in min fotoblogg där jag skriver om allt ifrån mode, kändisar design och såklart mina fotobilder.

kramar / Hanna

2009-02-25 @ 01:06:08
URL: http://hannalinnerstams.blogg.se/
Postat av: Åsa

du är utmanad! kolla min blogg :)

2009-02-26 @ 00:23:26
URL: http://chilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback