helgen som var.

japp, den omtalade helgen som skulle bli så vit!
haha, men varför ska man egentligen ändra saker som är så kul?
folk klagar på att jag är ute varje helg. men vadå?
jag jobbar hela dagarna varje dag och sen när helgen kommer är det trevligt att komma ut och träffa folk!
de är faktiskt så att man ska fånga dagen,.
för tänk om ja kanske går över vägen någondag och blir påkörd då är de försent, då sitter jag kanske i rullstol hela livet och får ångra att ja inte var ute och dansade oftare.
så sluta tjata och njut av varje dag!




vi kom dit och vi tog oss in, utan resten av tjejerna!
ibland ska man tacka dessa stora killgäng att dom gillar trevliga tjejer! haha:D

nä men seriöst, fredagen satt ja och cilla eller satt gjorde vi väl inte direkt vi låg mest. såg let´s dance och åt allt.

lättare att nästan säga vad vi inte åt än de vi åt!
sen for vi och skjutsade fredrik till harrys och sen hem igen.
sov som en stock hela natten och de var jätteskönt.
snart är de helg igen och den spenderar ja nog i dorotea.


puss och kram!




Kommentarer
Postat av: emma

du är utmanad!

Postat av: Johanna

Jag håller med dig!!! Lev livet o må bra!!

Vi gottar oss, har sol o blå himmel. Kallt men det gör inget... vi har kläder =0)

Kram kram.

2009-02-03 @ 18:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback