stolt kvinna i 20års åldern.


haha, supersexig.

har investerat i en ny dator, and i (fucking) love it.
helt sjukt underbar och de är superskönt att skriva på tangenterna, mums filibabba!
sen är de värsta coola saken så för att starta den så måste jag rulla mitt finger över en sensor så mitt fingeravtryck visar att de är jag, ASBALLT!
haha..

mm så är det, ikväll har vi bara tvättat.
varit en sväng på ersboda också och gjort lite ärenden.
inte visste jag att de var så livsfarligt att cykla på en tom parkering typ. mohaha.


JO! ihelgen är det inflyttningsferra hos oss. och utflyttningsfest för tina som flyttar från oss:( :P
så känner dig mig eller cilla eller tina så är du välkommen, känner du ingen av oss så är de också helt okej om du tar me dig en inflyttningspresent bara:D

puss och kram! call me isåfall;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback