sen uppdatering som vanligt.

hej!

jahapp, hur har ni haft de sen sist då?
tänker efter varje dag när jag ligger här innan ja somnar om ja ska skriva en rad på bloggen men ja orkar inte.
har som inget speciellt ja vill skriva eller så eller så är de helt enkelt ren lathet:D

Ja, vad är de som har hänt mig på sista tiden?
jag totalgillar mitt jobb faktiskt, kanon att jobba mån-fredag 7-4.
känns verkligen bra att kunna planera saker på helgerna typ.
ledig på kvällarna också, me like big time.

jo men annars då, blev en två dagars i helgen, hade tokroligt på fredag me moa även om vi inte gjorde något speciellt.
men har man bara ljuvligt sällskap så blir de alltid bra! (PUSS på dig moa)
sen igår startade vi kvällen me en godmiddag hos annso, fläskfile och klyftpotatis med bea. Mums!
sen drog vi på coverclub och skänkte ett par skor så man fick gratis inträde.
sjöng karoke hur massa som helst och dansade mer. de var med andra ord en kanonutekväll!

jag ska försöka börja skriva lite mer så min mamma har något att läsa om dagarna.
ska försöka iallafall.
imorgon så jobbar ja till fyra och sen ha vi hygienmöte till åtta.
sen blir de sängen och sova.

kommer väl lite bilder från helgen sen.
nej, puss på dig och godnatt!




Kommentarer
Postat av: tina

lika snygg som vanligt! :P haha

2008-09-08 @ 17:57:31
Postat av: Johanna

Du ser ut att må bra vännen!!

Hälsa o ha det bäst,

Kraam från familjen Glans-Norlander.

2008-09-09 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback