dagens funderingar.

hej.

ja, då låg man här återigen då i min soffa, min lilla del på soffan som en korv.
de finns så många funderingar i mitt liv som jag har börjat tänka på.
shit, tankar som inte ens borde vara där uppe.
men ibland så är de så.

jag köpte en ny tandborste ikväll en sånn där 360 för man fick fem kronors rabatt och den gjorde bra ont att borsta med.
en tanke.

jag undrar vad som kommer hända med mig om cafeet inte får fortsätta? kommer jag fortsätta bo i umeå?
jag vet att min framtidsplan är att skaffa familj och hus i dorotea men när kommer jag återvända till dorotea?
är det snart, är det sen eller kanske renutav aldrig?

känner mig lite osäker på mig själv och mina planer för mitt liv.
vad vill man egentligen göra?

när ska vi hinna åka till funäsdalen och hälsa på johanna och sigrid?

när ska jag ta mig i kragen och försöka åka utomlands som jag skulle vilja?
(eller jag vet inte, jag tror kanske inte.. jag vill)
jag vet inte, funderingar funderingar.

jag blev livrädd idag när jag kom tillbaka när jag såg att mitt fönster hade blåst upp. fick gå igenom hela lägenheten bara för det.
hade de varit i dorotea hade de inte vara en sånn stor sak.
umeå är så fullt av konstiga människor överallt.
och nu när de är mörkt ute blir dom extra otäcka och jag överväger att inte lämna lägenheten på eftermiddagarna.
drygt.


ja, jag vet inte..

godnatt och kram!

Kommentarer
Postat av: Moa

jag har också köpt en 360 och visst gör dom ont! Jag trodde det bara var jag :P

Postat av: jennie

jag tyckte dom var kanon braiga!! men gumman. faktiskt så har nog alla sånna där tankar, och du är stark vettu! :) du klarar allt och det är bara att ta det som det kommer! inget mer med det!! saknar er!! puss!

2008-09-28 @ 22:53:32
URL: http://lillaflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback