my 2000



Emma frågade mig idag hur de kändes att jag snart fyller 21.
Shit, jag fyllde nyss 20 och snart fyller jag redan 21.
Jag vaknade nyss upp och satte mig i tvrummet och tittade på när mina kollegor öppnade sina julklappar och sen gick vi för att arbete, jag tyckte de var nyss jag serverade alla människor på 12slaget och önskade dom gott nytt år.
Det var inte allt för längesedan vi satt på båten i Croatien och gungade med vågorna.
seriöst, nytt år, ny ålder och nya möjligheter.
jag behöver inte säga mer.

och vad jag menar med detta är att jag tycker tiden går FÖR FORT!
de kvittar väl om de är 1månad eller 6månader eller några veckor.
de känns inte längre bort.


Kommentarer
Postat av: *

"Snart", om ett halvår....

2008-10-25 @ 19:52:01
Postat av: emma

snygg bild anna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback