latest news.

imorse trodde jag seriöst ja skulle avlida av trötthet, och var de inte trötthet skulle de garanterat vara av syrebrist för jag tror inte jag har gäspat så mycket på senaste 20åren.
men men, dagen gick ju över iallafall.
igår jobbade jag på travet för första gången också.
satt iofs i läktarcafet igår men ska arbeta i restaurangen också
den 24oktober har vi en beställning på 450gäster och då ska vi servera riktiga höjdare också;)

så nu ser iallafall mitt liv ut ett tag framöver med jobb på universitetet, långa kvällar och arbete på travet.
jag fattar dock ingenting av vad som händer men de är väl okej, ja hejar på den häst som tar sig in i mål.
så där kan ni ju hälsa på mig dom dagar de är trav typ.

ja, de är väl de som händer.
ihelgen åker vi hem på fredag och ska servera på bröllop på lördag.
sen är den helgen över typ och sen närmar sig julafton me storsteg!

sen kan jag inte sluta tänka på att jag förmodligen kommer bli arbetslös i december också och de känns riktigt kasst, förjävligt om ja ska säga det.
de får mig bara att inte vilja vara kvar i umeå.
nya äventyr ungefär.

jag planerar för mina äventyr och jag har tänkt ut många olika planer.
yepps, imorgon kommer fråga olle gubben till oss på lärarhuset.
han ska svara på sexfrågor i två timmar så de lär nog bli kul och intressent att lyssna på, dock jobbar jag på fel sida av trappen men ja lär väl förmodligen höra lite:P

mm, jag ska fasen sova nu, har bytt sängkläder totalt och de är skööönt som tusan.
alla sju kuddar är bytta och luktar jättegott.
cilla hade storstädat lägenheten när ja kom hem! <3 så nu har vi tvättat lite massa och sen ska ja tvätta mina sängkläder imorrneftermiddag.
har dessutom röjt ihop lite i mitt rum så nu kan man me glädje se golvet igen.
KANON!

ikväll åt vi iallafall varma klämmackor .. en med korv och skinkost och den andra med tonfiskröra och skinkost, ( de gäller att försöka hitta goda varianter )

Puss och godnatt!
ses i helgen!
pusssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej piga! Synd att inte jag får vara på travet. Hade kanske hittat nån vinnare! Det är inte illa att ha eget hembiträde :-) som städar åt dig. (skojar bara) Nä nu ska jag natta. En stor kram!

2008-10-07 @ 22:32:35
Postat av: jennie

saknar er

Postat av: Moa

Vad roligt att blir lite uppdaterad om vad du gör om veckorna. Du är ju egentligen så nära mig nu men ändå så långt bort!

2008-10-07 @ 23:10:59
URL: http://enmoasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback