frusen tös..

frusen tös 20år.
fyfan, jag har seriöst skakat jättelänge nu, även när jag stod i duschen på typ högsta värmen så frös jag.
jag ligger i tjockbyxor och ett duntäcke och två filtar och jag har fortfarande ingen värme i kroppen.
attans mig om de blir ännu en förkylning,
dock skulle de inte förvåna mig då strumpbyxor har klätt mina ben senaste tiden.
haha..


ja men så då, helgen? fredagen var de roligaste jag haft på sjukt länge!
trevligt sällskap, god mat och goda drinkar.
var och åt på balder me tomas och moa, cilla jobbade så de var trevligt att se hon i action igen!;) var ett tag sedan.
haha nädå.
sen drog vi ut på ersboda ja och moa och for hem till nathalie som ja jobbar me och hade en liten förfest, var lite folk där som man aldrig träffat typ från sundsvall och andra ställen och sen åkte vi svart volvo 740till krogen, jagad av polisen blev vi ju också men allt slutade bara bra!:D
dansade som fan och kvällen var så sjukt bra helt enkelt.
träffade en kille från kalmar också som bevisade att kalmarkillar kan shotta, men ja tror forfarande doroteabrudar tar allt.
tog en sjukt lång efterfestpromenad till ålidhem och sen drog ja en taxi därifrån hem.
kostade bara 62kronor så kvällen blev billigare än beräknat!
sen var väl kanske inte lördagsmorgonen så värst god men efter lite av de ena och de andra så mådde ja som en gud igen och ja och moa cyklade ut till röbäck och såg innebandy, dock tog de väl mer tid än väntat så vi såg bara en period tyvärr sen gatt vi fara tillbaka för att vara i någolunda tid till kvällensbravade.
blev bjuden på libanesiskmat av dia som vi jobbar med och de var gott.
sen drog vi på corona och ja tror att jag har blivit alldeles to old för tvådagars! och sen bara tanken på att de låg någon hemma i min säng och sov så blev ja bara mer sugen på sömn!
men ja for iallafall hem efter en sväng på corona och somnade gott i en uppvärmd säng!
hihi tur man har en stor säng så man ryms många!


me and my babe taggad till tusen på väg till ersboda!!!!

och nu är de måndag igen..
men men, snart fredag! och då ska ja iofs jobba typ hela kvällen och de lär ju bli sjukt sent men ändå, på travet..
servera... suck... aja:)

puss och kram från mig!
jag lever!!!!


(jo just vi blev ju fotade massor av någon vimmelfotograf på fredagen men som tur har inge bilder synts till ännu) haha!!


sen är de fler som hade skoj i lördags;) hunkar hela högen!
den söta lilla där bakom är nathalie som ja jobbar med.
hoho.


KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Moa

10000000000000 pussar!

Haha jag såg just bilderna på oss också! hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback