ja, då var det dagen innan doppardagen kan man nästan säga.

dear blogg.

ikväll sitter jag här, två nätter kvar i träsket innan hemfärd.
dock åker vi på personalresa imorrn kväll utomlands!
spännande skit lixom, en hel vecka! :D


ska bli jättekul, ja ha ju aldrig flygit förut... eller varit utanför norge.. haha!
så kul!

så nu skriver ja här sista gången förrns hemfärd kanske.
kommer väl hem nästa lördagkväll men då är de fullpackning och städning som gäller.
för på söndag förmiddag drar jag och cilla oss hemöver! for evaaa!
haha.. nä inte förevigt. vi återvänder i sommar och hälsar på.

image306

och istället för en egobild så bjuder jag på en sötnos som hetteduga!
hihi! (L) SES snart jag kommer hem om 8dagar!!!
pusssssssss

Kommentarer
Postat av: syster

ja tänk om man vore så där söt fortfarande! ;) haha! ha så skoj på resan, så ses vi snaaaaaaaaaaaaaart! :P puss och kram. älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback