en hälsning till jorden.

image313

oja, har ännu inte orkat skriva någonting om kroatienresan, dock kanske för jag inte ha mina bilder på stordatorn och på min orkar ja inte sitta för internet är rätt segt..
har iallafall skaffat mig tofsar.. känner mig som en liten unge igen.
på lördag ska vi fira mig att ja fyllde 20 (för nästan en månad sedan) men nu är jag hemma.
kram och puss från mig!








oja, tänkte bara slänga in en hälsning till johanna i funäsdalen och hoppas allt är bra med dig och din mage! :)
nu måste du vara jättestor för nu är det snart ännu en vecka sedan vi såg dig!

kommer och hälsar på dig när du fått lill walle!;)

KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

=0) Jodå här går det undan men jag kan knyta skorna än.. Längtar till ni kommer o hälsar på oss!! Hoppas ni har det bra. Kraaaaaaam från oss!

2008-05-17 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback