Äntligen lite sol!

oja, det kan man ju säga.
får man sol får man även motvind på köpet.
men de bju vi på.

nästa onsdag börjar bingon fick ja veta idag. fan va nice, då blir man inte lika rastlös längre.
ha lite att roa mig med framöver iaf.
ihelgen är det bal.
nästa vecka är det bingo, köpmanna i strömsund och sånna saker.
hotingmarknan hörde ja också talas om.
sen ska ja följa mor min till umeå och få mig en ring.

mjo, de är småsaker som händer.
skulle behövt röja upp i mitt rum också för det ser ut som en orkan gått igenom flera gånger.
men jag orkar inte, ska snart förhoppningsvis packa ihop allting sen dessutom har jag absolut ingen stans att hä sakerna och då blir de inte så roligt heller att städa.


fotbollen ha dragit igång också. tisdagar och torsdagar 20.30.
de ä bara å kom!

ja vad har hänt annars i mitt otroligt givande arbetslösa liv?
har varit i umeå ihelgen me cilla och tomas.
de var jättetrevligt och kul att byta omgivning förengångskull.
hör, haha.. ha bara varit hemma i lite mer än 2veckor och man känner sig redan rätt mätt på dorotea.
hårt liv.


sitter ofta och tittar på bilder här på datorn när ja sitt på stordatorn..
rätt kul vad man ha sett ut..
så många olika kreaktioner.



         

oja, tur man hade sig en hobby när man var mindre.
men i övervägande så ser ja nästan likadan ut tycker jag.
 

image326

förutom att jag är grön.. haha

ååååh jag saknarmitt mindre liv.
jag saknar att gå på strandenskolan, jag saknar gymnasiet och jag saknar det...


aja..

time to roa mig.
kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Började undra var du tagit vägen... Det finns tid att gå in o läsa bloggar på jobb nu så jag har saknat dig! =0)
Hoppas allt är bra. Vi har det fint!

kraaam från oss!

2008-05-27 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback