vilken kväll.

haha, jadu, gårdagen var nog en av de roligaste kvällarna jag haft sedan jag kom hit.
klockren.

först så jobbade ja och cissi me varandra och hade hand om alla 3rätters, vilket blev ju lite halv kaotiskt då vi hade helt olika bordsnummeruppfattning och de blev en massa panik och hysteri ibland.
nä, inte hysteri.. vi hade ju lix saken under kontroll ;)
nä men de blev en jättekul kväll att jobba.
hade nästan hellre jobbat kväll ikväll än att vara ledig.
eller så var de för att vi peppade oss inför måndagsklubben ute i hamra?
mabe babe.
vi drog dit iallafall... och ja, de behövs nästan ingen beskrivning.
ett ord: FETTNICE! och vi dansade massa i slutet och ja, sen hade vi bara kul.
haha..
lättvärt!

oja, och idag har ja inte gjort så mycket. vaknade vid halv elva..
såg våra bästa år och sen duschade jag.. sen gick vi och åt lite sallad på lunchen. ( iaf jag fanns inte så mycket ja gillade idag ) och sen sprang ja hem hit för ja fick magkramper.. OJYES kul att veta tänker ni säkert men skit samma tycker jag! :D
ja, sen la ja mig och såg våra bästa år igen och de är ju bara så spännaden nu när Marlena går runt och mördar alla och alla vet ju att de är hon som är mördaren jööö, ida mördade hon Mrs Alice Horton. Hopes farmor..
typiskt..
men men hon va ju ändå slut i serien...
sen började jag blöda näsblod och de var ju också jätte intressant.
sen ha ja inte gjort någe mera typ.
druckit upp min brämhults apelsinjuice och man blir verkligen beroende.
sen provade ja den nya lokan igår.. apelsinhavtorn.. spännade...

så nu ska ja nog ta och städa mitt rum. luktar gammal banan typ (iofs så ha ja ett svart bananskal framför mig.... hmmmmm )


nu är det ännu en dag mindre tills jag lämnar funäs.
45dagar kvar tills jag fyller 20!¨



pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback