sandra oit.

image234

image235

sandra sommar, sandra vinter. skarvarna sommar, skarvarna vinter. ungefär nästan samma plats också!
hihi, ja och sandra tog oss en termos varm choklad och mackor idag och vandrade upp på skarvarna. eller inte skarvarna men på väg upp iallafall.
de var mysigt.
höll på bli överkörd av dessa längdåkare också men de är väl sånt man får ta när man går i deras spår.
haha.


  

oja, så de ha ja roat mig me på förmiddagen.
sen började jag halv fem och jobbade till elva.
en skön dag helt enkelt.
ska snart upp och ha frukost också.
sen är ja lediga kvällen! halleluja!


sen hade vi sjukt snygga påskkärringar i våran restaurangen idag också.
de kommer väl en bild senare.



JO! och nu är det så att nu går jag bara på sparlåga.
gör det jag ska göra om dagarna och längtar härifrån.
snart!
snart snart snart.
har packat ner snart allt i mitt rum utom lite kläder och datorn.
allt annat åker hem nu på söndag när ja och cilla tar oss volvon hemöver!
puss och godnatt!
nu börjar csi och sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback