jahapp.

Ja, då hade man tackat nej till sommarsäsongen här också.
känns bra.. orkar inte vara här.
det är dags att packa sin väska och lämna funäsdalen känner jag.
ska ju återkomma senare för att hälsa på johannas bebis såklart!

så så är läget. jag räknar bara ner alla dagar just nu.
kryssar för i min almanacka och bara längtar härifrån.
hela min kropp är inne i en svacka också och jag är trött som tusan.
kunde inte somna inatt efter att ja blev väckt vid ett tiden av att de kom tre killar hit och levde om.
men men, that´s life. har ingen aning om va dom skull då hit och göra eftersom dom inte direkt känner någon här.
haha. men jag citerar från en av dem "de är alltid trevligt i träsket"
ja men de var ju gött.


jobbar som sagt frukostlunch nu i helgen. är så jävla less på frukost nu så det snart pyser ut ur näsan.
jag bara hoppas att de blir lite mer fördelning nu så andra tar lite frukost också.
de går bra ett tag men inte när vi snackar veckor..
jag gillar att jobba frukostlunch för då är jag ledig kvällarna.. men jag har ändrat mig.
blää
men men! som sagt! bara nedräkning,.
sen slipper jag detta.


puss och kram va glad jag är!


hoppas jag får sova inatt. börjar sex imorgon.

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej piga! Du måste väl kunna säga ifrån att nu vill jag fan inte jobba så mycket frukost. Dom andra måste väl kunna ta det passet nån dag då och då! En stor kram! Älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback