ja då var även denna helg över..

för detta år


mor och far for imorse efter dom ätit en god frukost nere hos jag och cilla i restaurangen.
välförtjänt!

de kändes jättebra att träffa lite annat folk än bara vi här nere i träsket och på jobbet. man börjar som kunna de nu.

funderar på att följa med ut på söndagsklubben ikväll bara för att få lite socialt umgänge. ha inte varit ut och träffat folk sedan onsdagen 6 februari. mm.. tragiskt nog.
men jag orkar inte..
ska nog bara kanske krypa ner och göra mig en god smoothie nu när jag har köpt mig en ubersnygg blender som jag ska använda flitigt och bara lägga mig å se wallander. har ju börjat kolla på dem nu.

imorgon kommer cissi hit och ska jobba några veckor.
en tjej vi träffade i somras på Öland.
ska bli kul att träffa na igen!
oja..

men annars så sitter jag bara här och undrar vad jag ska äta.
har ätit två filtallrikar idag med massa solroskärnor.. snacka om  vilket lass jag har fått.
mums!



ja, jag tänkt bara skriva några rader.
som sagt är jag inte så uppdaterlig nu för tiden men ingenting händer i mitt liv just nu.
jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb.. och sen sömn emellan.
jag måste nog ut ikväll.. 

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej piga! Tack för en härlig helg. Mycket god mat och trevligt sällskap. Turen upp till toppstugan var kanonrolig. Häftigt att åka upp i den där liften! Hoppas att det blir en sväng till upp till dig innan du slutar. En dag i vårsolen uppe i toppstugan skulle sitta fint!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback