iknow mammi.

att jag lovade ett bra inlägg men jag har ingen ork kvar. den sögs ut med mina senaste gäspar de 15senaste timmar.



istället bjuder jag på glad bild som visar att glädje har återfunnits in i min kropp!

   

OJA! hela fyra bilder bjuder jag på!
och så ha ja ju mitt nya linne på mig och de var ju inte så smart eftersom jag är en sjuk jäkel och vi luktar inte så bra men hey, kläder är till att användas.
sen så fixade inte ja heller att beställa bikinis så de fåru hjälpa mig med. hörs imorrn!



hoppas ni sover gott. ja vet att ja inte ha någon läsare längre för ja är en sååå tråkig människa men ja ha iallafall kvar min familj!
puss mor far och syster! i loooove yooou

och eftersom de bara är ni som läser så gör de ju inget om jag skriver åt er heller :D

för just nu händer det noll skit här nere.

pusss

Kommentarer
Postat av: tina

men tina läser juh oxå, kan du skriva till jag med?! :P haha

2008-04-01 @ 21:15:54
Postat av: tina

men tina läser juh oxå, kan du skriva till jag med?! :P haha

2008-04-01 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback