gårdagens bravader och stripp!

Oja, kan bara säga det att igår fick vi se en härlig, så sjukt bra strippa! haha, underbart!
jag skratta tills tårarna rann nästan.
sjukt bra, stående applåder!
sen fick vi äta räkfrossa också och de var ju gott.
tyckte dock inte om räkorna men cidern va ju god ;)
och så kom trollkarlen dit och trollade lite för oss, shit..
helt sjukt, helt paff..
att man kan?
han gav en tjej i publiken en lime.. en helt vanlig lime som inte var skuren eller något.
och så fick han en hundring av en annan tjej som hon skrev namnet på.
ah och så trollade han lite me hundringen och skulle försöka få den att bli till en femhunka..
men de gieck inte så han tände eld på den och skratta lite.
haha.
och sen tog han limen och delade den och där i låg hundringen!!!
ME HENNES namnpå.. shit. very scary.. haha

ah sen gick ja hem.. orkade inte vara där och jag är så trött i kroppen att ah, helt utpumpad somnade jag i sängen på engång. sköööönt.

ska nog följa me brudarna en sväng till hamra ikväll och kolla läget.

image221
oja och så här sjukt snygg var jag igår.. grrr
Haha!!

image222



Sen har jag en uppgift åt er alla.
HÅLL ÖGONEN OCH ÖRONEN öppna efter jobb och lägenhet åt mig i umeå!
de blir gööörbra!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback