drömma kan man göra.

Ja, vad kan man skriva egentligen?
jag sitter här och lyssnar på en helt underbar låt och bara drömmer mig bort.
de har jag gjort nu senaste veckorna.
åh varför kan inte tiden gå mycket fortare?
jag är så less på att vara här.
less på att inget händer och allt sker om och om igen.

jag har drömt mig bort så många gånger tillsammans med min kusin Moa nu så det är galet.
snart så ska vi ha världens bästa sommar ihop!
jag längtar massor och hoppas allt blir som vi planerat.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS! :)




sov till kl 1 idag och de var ju välbehövligt. ha inte sovit så där länge sedan ... ah, kan inte ens minnas senaste jag sov länge.
men först såg jag våra bästa år innan ja somnade om där vid halv 11 snåret;)
sen gick ja på restaurangen och fick i mig lite makaronsallad och nu sitter jag här nyduschad och nysmörjd.
oja, börjar bli bra på att smöra in mig nu efter jag duschat.
+poäng till mig!

nu gäller det bara att spara.. spara som fan.
och när jag tar till med svordommar är det allvarligt! :D


såå, nu får vi detta att hända för annars står jag fast i dorotea i sommar arbetslös och har tråkigt.
puss och kram
nu ska jag jobba och de kommer nog bli sjukt ikväll..
.
aaaaaoooooooooooooo


Kommentarer
Postat av: moa

Tjoooooo! Jag får fjärilar i magen! Längtar!

2008-03-14 @ 16:38:58
Postat av: cilla

jag är avundsjuk!

2008-03-15 @ 03:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback