det sög ju.

ja, med dessa ord kan man verkligen beskriva mina senaste dagar.
de var jätteskönt att komma hem men jag hade gärna lämnat febern och hela paketet här i träsket.
men de gjorde ja ju tydligen inte så ja ha legat alla kvällar hemma.
och sen körde vi tillbaka på onsdagen, ja körde till ström och sen fick cilla köra resten för då satte huvudvärken igång igen.

så nu är jag sjukskriven tills söndag och hoppas att jag mår bättre tills dess.
tror dock ingen skulle tillfriskna om man var med mig vettu, luktar ju apa :D haha!

men allt pekar mot bättre håll idag!
shit, idag har ja legat framför tvn hela dagen i värre huvudvärk och nackvärk än tidigare och ändå ha ja inte sovit något och ja är vaken nu också halv elva.
annars ha ja somnat för länge sedan.
kanske inge framsteg att ja ha mer ont nu men då tog ja en alvedon + en ibumetin samtidigt och då släppte allt nästan och nu är jag mest bara hängig.



MEN 44 dagar kvar tills jag lämnar funäs.
och nu är jag så här helt upp i val och kval.
vill jag till umeå? jo de vill jag nog.
men vill jag dit på engång? jag vet inte.
ska ja sova nu? självklart.

godnatt familjen!
i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback