nya tag.

Dear Blogg.

Yes, sitter i ungefär samma ställning som jag satt för några månader sedan flera gånger om.
helt ärligt rakt ut saknar jag funäsdalen jättemycket och tror eller vet rätt säkert att om inget annat händer så kommer jag återvända hit.

men just nu tänker vi framåt och tänker ge umeå en chans.
tänker köpa mig möbler, och en stor jäkla tv.
tänker skaffa mig ett arbete och stortrivas.
de är väl min tanke.
annars skiter ja fullständigt i allt och flyttar hit.

sitter och tuggar på ett tuggummi och har tråkigt.
funderar på vad jag ska äta idag....

och igår då, jävla skit.
var så sjukt sugen på kyckling och avokadosallad så ja gick ju ut och köpa mig en färdiggrillad kyckling på ica.
kom hem hit och tog ur den ur påsen då ja fick ögonen på lappen som sitter på påsen.
"grillkryddad kyckling med curry" MED CURRY!
huuuuuhhuuuu:(
jag är ju allergisk mot curry och i ren protest tänkte jag inte äta något men ja blev ju tillslut så jäkla hungrig så ja fick ju helt enkelt ge mig.
men tusan också, hade hittat en sånn stor kyckling varm och go va den också och så bah värsta bakslaget.
suck..

jaja, så är läget.
ska jobba några timmar ikväll också.
känns bra och vi åker ju hem imorrn så de gör ingenting.
vi tänkte försöka ta oss härifrån vid 10snåret så ska packa och städa lite ikväll när ja slutar..
eller de är väl mest datorn och sen bara sängkläderna som är kvar och sånt.
sen är de semester i två veckor till sen jobbar ja en månad som mattant på smulan ..

sen är de ju som sagt countryfestivalen ihelgen, dock blir de lugnt och sånt eftersom helgen därpå åker ja och syrran till sunkan på gatufestivalen, hohoo. ska äntligen bo på hotell igen.
som ja ha längtat!
sen är de doroteadagarna efter de och sen åselemarknan, kananus.
de kommer bli bra.
sen är ja ledig två veckor innan vi kanske åker tillbaka hit och jobbar i en månad om vi inte hittar något arbete i umeå.
de verkar vara svårt att göra de så vi får helt enkelt se vad som händer..


ah nej nu ska ja nog gå och se över mat.
kram och hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Maria - Fashion, Fame and Everything in Between

Hej på dig! Tävla gärna om massa biobiljetter på min blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback