kära funäsdalen.

oja, så satt man här igen.
i samma säng, samma rum och det luktar tydligen redan mig enligt cilla.
haha.. efter fem minuter tyckte hon det :P

jo, men de gick bra.. vi körde lugnt och hade en mysig stund inne i stan och storhandlade lite och sånna saker till våran vecka här uppe i fjälls.


DOCK; har jag blivit förkyld! vilket kommer resultera i en väldigt snorig och snuvig anna.
men men, vem bryr sig.
jag är arbetlös och bortrest.

sen ska ja tydligen jobba lite här uppe ja också och de tackar ja för! :)
alla timmar är bra timmar.

så så ligger allt till.
tänkte bara skriva att de gick bra att köra.
ha en godnatt iallafall.


tänkte bege mig in i sömnensvärld nu.
ses nästa vecka!
PEPP inför countryn!!



KRAM på dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback