förkyld och fast i funäsdalen.

haha, ja så skulle man ju kunna kalla det.
jag har tokhosta nu och känner hur irritationerna bara stiger.
är de något jag avskyr så är de att ha kikhosta!
usch och fyfan.
båda näshålen är strax igentäpta också och då har man ju inge mer val än att andas genom munnen och då kliar de i halsen vilket resulterar i hostning.
tur bara att jag inte har någon som bor runtomkring mig utan det är minst ett rum till pelles.
annars hade jag nog fått flytta ut ur huset som ja låter om.

igår var de midsommar, och vilken sjukt lång dag måste jag säga.
den började med att ja vaknade vid 10 halv 11 ha ja för mig för ja minns att vi såg en bit av våra bästa år när vi åt frulle i tvrummet. sen så duschade ja och gjorde mig midsommarfin. blandade våran ubergoda norrlänska fulbål och emelie å daniel kom så vi drack upp den bålen.
gjorde oss varsin blomkrans också att ha på skallen.
sen så drog vi oss ner till ullis ( jobbar i repan på hotellet )  och där blev de massa folk, sillbuffe och lekar samt min första snaps och dra mig baklänges. fan va dåligt. haha
sen grillade vi på köttbitar och smaskade i oss..
efterrätt bestod av nyplockade jordgubbar! mums säger jag bara.

ah sen gick alla typ därifrån och hela våran gäng + ex chefen och dom gick hem till dem och så satt vi där och körde jag har aldrig.. haha..

sen drog vi till gyllenebocken och roade oss..

sen hände de väl inte så värst mycket, träffade på några puddingar från uddevalla som blev impad över att jag bott på havfstenscamping? ah och dom var här uppe för att fiska brett... mm, de var deras egna ord. " fiska brett " haha.
ena fick ju sig ett napp iallafall! 
sen drog ja och cilla å pelle hem me taxi och sov.


ah men så var min midsommar.
har bara legat typ hela dagen idag och hostat och hostat.
sett på filmen good luck chuck igen och den är fortfarande lika bra  som sist.


så så är det.
ska jobba på månda också men de blir ju bra.
får se om man ens får på sig jobbskjortan efter semestern.


aja, nä sen åk vi hem på torsda så vi ses väl då.
hade tänkt lägga ut bilder men hittade ingen kabel så de får vara tills vi kom hem.
puss på dig!


iställe kan ja ju lägga ut denna bild när vi var på väg in i oslos flygplats.
cilla va så sjukt full ( som ni se ) så ja fick köra henne på vagnen för att hon skulle hitta;)


haha! puss och godnatt!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback