blond blondare blondast.

ohyes, nu var man ännu ljushårigare än förut and i like it alot.


heldag me syrran ha man haft, eller rättare sagt en helhelg och ja har haft jättemysigt.
igår blev jag chaufför för en sväng till hoting på dansn och de va ju kanske inte så jätte mycke å häng i julgran för mig eller så men de var kul att komma ut, int bara sitta inne och stirra in i tvn eller i väggen.
så de gillade jag.


och imorrn drar ja till umeå me sara också, ska bli roligt.
ska inhandla ett regnställ, de är något jag faktiskt INTE har.
de mesta utöver det har jag ..
så någon storshopping kan man inte förvänta sig.
haha, ska bju syrran på en stor subba! de är ett måste när man är i umeå.
Subway <3

sen är d int många dagar tills vi drar till funäs ja och cilledill.

nej nu ska man kanske försöka ge sömn en chans.


pusss och kraaaam.
/blondiiie.

haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback