vilken jävla dag lixom.

OJA! nu ska jag berätta om min dag.


vaknade 05.27 automatisk och trodde jag skulle få sova länge men inte det inte.
skulle gå ut och pissa och då hörde jag också att thereses dörr öppnades;) hehe sen säg jag inte mer.

IALLFALL! frukosten, vilket helvete. allt gick åt tusan.
men de gick bra tillslut för dom fick ju käk iaf.


men som jag skrev, min käft. usch.
var eller jag är ju fortfarande jätteuppsvullen om kinden och kan knappt gapa ordentligt.
men iallafall så fick ja ju tid idag kl 1 hos tandläkarn och de gjorde fan inte bättre.
usch vilken smärta!!!

så jag for hem och tog lite ipren och la mig., sov 2 timmar och vaknade av gilmoregirls och trodde då klockan var typ 8 för ja hade för mig att de brukar vara klockan 8 men hon va bara halv fyra typ.
Sen bjöd cilla på chiliconcarne ochde lät ju supergott!
synd bara att ja hann äta lite och inse att de var typ curry eller någon annan krydda i som ja inte tål.
så nu ha ja tre blåsor på insidan läppen och de kliar i halsen
men hey! de kunde ju vara värre.
kunde ju varit en siamesisktvilling som cilla sa och andra halvan som är bög.. och sen ha vi delat anus.
hhaha de hade varit värre.


men nu ha ja iallafall ont i magen också. therese med..
hon ligger bakom mig och skrattar åt anusskämtet.

vi ska snart se the notebook.
cilla och ingeborg ska åka i backen ikväll men ja är inte så fit for fight.



nä, JUSTJA!! måste ju bara berätta värsta saken.

ÖP kommer hit på måndag&tisdag och ska intervjua jag och cilla.
cooolt, vi ska få en del i nöjessidorna snart också.
yeeaaah
coolingar!!!



np! nu ska jag gå.
tack för bilderna mamma!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback