vanjas lista.

oja, snor denna från min kusin vanja bara för jag har sjukt lite att göra! :)
Emelie har åkt hem för 9dagar framöver så vi kramades och sa hejdå nyss.

tog mig en morgonpromenad imorse också å lämnade tillbaka filmen vi hyrde igår.


Vad vill du bli när du blir stor? Skulle vilja starta ett eget cafe tillsammans med några vänner.
Hur vill du dö? i sömnen.
Vem är mest högljudd? dom brukar säga att jag är det i fyllan, så ja antar det 
Vem får dig mest att skratta? mina underbara träsksambosar.
Vem har du känt längst? min familj. sen kom cilla där ett tag senare.
Bästa känslan? kärlek. glädje.
Värsta känslan? att inte veta vad som händer.
Vart vill du bo i framtiden? i ett tvåvåningshus 
Om du fick ändra vad du ville på dig själv, vad skulle det vara? skulle lätt ändra min självbild.
Hur länge tror du att du kommer leva? förhoppningsvis åtminstone 70år till

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär?
jo, det tror jag nog
Rymt hemifrån? Nix
Skolkat? har hänt, jag och petra sprang ifrån gunnar på kemin.
Tänkt på självmord? självklart
Sovit utomhus? Jappp
Spytt i skolan? Jaaapp  
Gjort något dumt som du skrattar åt idag?
haha, jag har många på lager.
Ätit sushi? Japp, min syster och jag gjorde de men de var ingen höjdare:/
Varit på scen? har haft gympa på scenen för mig själv. de räcker gott och väl.
Snattat? jodå.
Retats? retats? de är väl halva nöjet.
Blivit nerslagen? nejtack och lov.

DU:
Svär?
händer ofta. men försöker inte.
Sjunger bra? inte det
Duschar dagligen? antingen de eller varannan. har blivit dåligt nu när vi har bara kallvatten men de börjar ordna sig;)  
Vill gifta dig? skriver som vanja, jag vet inte....
Tror på dig själv? inte alltid
Kommer överens med dina föräldrar? jotack.
Äger en ipod? har gjort sönder säkert 5mp3 bara på några år. nu äger jag en mp4 och en walkman om inte.
Sover med gosedjur? har man inget annat att hålla om när åskan går så händer det.
Skriver dagbok? har alltid skrivit dagbok hela mitt liv, nu påsenare tid är det dåligt men jag har mina tankar.  
Dansar i regn? egodans i regn ja
Sjunger i duschen? faktiskt inte, provade på de förut men inte min grej. 

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade?
Hade gruppkram med emelie och therese när emelie for hem
Du pratade i telefon med? Senast? min mamma igår kväll
Du kramade? emelie och therese
Du skällde på? skäller faktiskt nästan aldrig isåfall på mig själv.
Du sportade med? mig själv

SENAST DU:
Skrattade?
Nysss jag skrattar alltid, vi skrattar varje dag och jag diggare stenhårt.
Grät? När jag såg a walk to remember då grät jag hela filmen bara för jag vet vad som händer.
Filmen du såg? tre systrar och en mamma igår.
Tuggade tuggummi? slutade tugga tuggummi för länge sedan
Drog ett skämt? ett skämt? jag skämtar varje dag
Sjöng en sång? En barnsång sjöngs vid samlingen imorse iaf

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster?
chefens hus, byggkillarnas bygge och en sjö
Lyssnar du på musik nu? jag lyssnar nästan dygnet runt
Vad är det på din musmatta? har ingen musmatta. kör bärbart

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter?
delade tankar
Mirakel? tro inte
Kärlek vid första ögonkastet? överskattat
Gud? Nej
Spöken? Ja , faktiskt. vi har på hotellet så
Tomten? Neeej, verkligen inte efter min pappa drog en nylonstrumpa överhuvudet och var jultomte.

RANDOM
Vilket land skulle du vilja besöka?
ska åka utomlands med mina familj och kanske med jobbet i maj så allt utanför sverige är godkänt. har ju aldrig varit någonstans så
Hur många kuddar sover du med? fem stycken och en 1meterskudde.
Dricker du mjölk? jag älskar mjölk
Person du hatar mest? jag har många jag inte tycker om, men man försöker iallafall
..
Tror du gud är en tjej? jag orkar faktiskt inte bry mig. säkert en kille
Vad borde man uppfinna? donno
Om du fick åka till en annan planet, vad skulle du göra? moonwalk.
Det är det värsta vädret? åska
Lekte du med Barbie som liten? oja hade hundratals, bilar och hus och allt.
Hur många betyg har du ig i? inget alls faktiskt! :D




mm, de var tidsfördrivande.
tack! :)






puss! nu tänk ja se the notebook! buhu!:(

Kommentarer
Postat av: linnea

fasen vad snygg header du har :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback