superduperdag!

Hej Bloggen.
Gårdagenskväll var riktigt trevlig.
jag och ingeborg sålde nog över 200liter fatöl om inte! :)
Slutade ett och då gick ja till brudarna på veras.
gick ut en sväng och då kom de fram en kille i typ trettioårsåldern och ställde sig närmare mig och tillslut så kramade han om mig och sa att han frös.
haha då kom damen i 50års åldern fram och tar tag i mig och säger!
Hörredudu, den här tjejen är alldeles för ung för dig! hon är ju bara 26 för tusan!
HAHAH! 26?!?!?!??!
shit va jag åldrades fort.
sen när jag kontrade me att jag bara var 19blev hon paff och började berätta hur mycket hon älskade mig och sa att jag hade så vackert leende när jag log och massa shit.
haha, sen frågade therese henne hur gammal hon trodde att hon var.
Damen: ja, äldre?
haha!

men både jag och therese är inte en dag över 18än idag så!
kanon!
sen drog hon hem den 30åriga killen hem över natten.
yeaaaaaaaaaaah

och väggarna här i träsket är allt förutom ljudisolrerade ska jag tala om för er!


MEN IALLAFALL! back to reality, lånade tess skidor idag och åkte i ramis.
fan va kul!! FAN VA KUL! de var asroligt.
har inte stått på ett par skidor sen jag tävlade och de var typ i 10årsåldern.

annars åk ja snowboard men de var riktigt kul idag!
så imorrn ska vi till hamra om de är finväder eller dra här i berget!

mm., that´s life.

nej n ubörjar jag snart jboba igne.
hopppas man får sluta tidigt ikväll.


jo, jag glömde kassan igår så vi gömde den i värmeskåpet så ni vet. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback