spel och vinkväll

image179
image180
image181
hmm, de framgår inte här hur sjukt stor vinflaskan var. trist!
MEN de var jättekul igår!
jag älskar lappleken.


sen imorse ringde hjärtläkarn min och nästa månad ska ja äntligen!!! få fara och göra ett arbetsekg och lite andra saker, koppla på den där ekgmaskinen som ja ska ha i tre veckor också typ.
ska bli skönt att få det gjort.
sen så vaknade jag imorse med världens inflammerade tandkött kring visdomstanden min.
brukar ha så här massa förut men nu var de länge sedan så de är rätt drygt.
ska snart ner till apoteket och hämta ut en pencillinkur!
så så är läget för mig.
ikväll ska vi kanske på bio i tännäs.
eller åka skridskor.
jag vet inte, mysa ska vi göra iallafall!
vinprovning kl halv 9 också.
frukostlunch imorrn sne är ja ledig torsdag sen frukostlunch fram till måndag och lunchkväll och sen är ja ledig igen!:D sooooft

puss och kram! i love yoooou

 image182
sen bara för att dom är så söööta och fulla här så bju vi på den!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback