söndagkväll.

dear mr dj.
onej, det fungerar inte alls att lägga upp bilder nu heller.
suck.
blogg.se ni har ett problem!

Ikväll har vi... efter skoterturen legat i tvrummet.
precis allihopa förutom emelie som är hemma på en snabbvisit.
först såg vi singing bee som startade ikväll på trean.
va väl något man kunde titta på men inte så där superduper.
sen så satte jag mig och gjorde lite andra saker och tjejerna kikade på american pie den senaste.
sen såg vi beck 11an och då somnade alla utom jag typ.
så nu sitter jag här, inte direkt supertrött.
men ja ska försöka sova snart.
tänkte bara skriva en rad eller två.



imorgon ska jag och sandra ut och åka snowboard.
hon har typ aldrig åkt förut så de ska bli intressant och se om jag kan lära henne något.
haha, är väl inget proffs heller men de borde nog gå bra
vad mer kan jag skriva?






någon som vet något vettigt jobb jag kan söka? står ju arbetslös nu i mitten av maj så de vore ett plus om någon vill smöra lite.
haha.



kom på några roliga saker nu framöver som jag har att längta till.
januari?
februari?
mars?
april!!! jag blir 20år och systeryster kommer hit!
maj? slutar här i funäs(delad känsla men de blir nog bra) förhoppningsvis en liten personalresa. nya äventyr.



mys!!





i love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback