oj oj oj.

märks starkt att man inte jobbat på länge.
har stått konstant nu sedan 10 imorse och mina benhinner värker ju som fan!
precis som dom alltid gör när jag har varit ledig allt för länge.
ajabaja!

vilken otroligt dryg kväll de har varit ikväll.
7st människor har varit hos oss idag.
gbgubben och sex andra.

har också haft en norsk praktikant med mig ikväll och ah.. de går väl frammåt men norska:/ naaah


måste ta och sova också för jag börjar om typ 7timmar.
eller ah, ska upp halv sex och jobba till halv fyra-fyra..
sen är ja faktiskt ledig på torsdag.. synd bara att de bara är jag som är ledig.. jäkla skit!

mamma, jag sminkade mig till och med imorse innan jag gick på jobbet.
inte vrålmycket utan bara mascara.
tänkte att ska jag nu hitta mig en karl så måste jag ju se bra ut.
haha.

men nu kliar de bara i ögonen och mascaran är långt ifrån attraktiv.
men man ska inte skylla på mascaran.

mmmmmm, vad mer då?
jag började också läsa igårkväll.
och sen måste ja ju tillägga att jag somnade inte förrens halv fyra här heller.
och la mig gjorde jag i tid! är så less på denna sömnbrist jag har!
ja har ALLTID varit en tjej som somnar bara av blottasynen av en kudde.
men nu lixom, inte ett piss!
bläää


tre månader och 16dagar kvar tills jag blir 20.
suprajsa mig!!!



skaffade mig några mål nu när jag var hemma tills jag lämnar funäsdalen.
punkt 1: SPARA ihop över 65tusen. satsar på över 70 men man ska inte överdriva!;)
och då kom jag på värsta ideen att ja ska leva på min dricks. och när den tar slut så får ja pengar av mamma och pappa!;) haha! men den gillades inte av dem!;)

punkt 2: mindre alkohol och mer hälsa.
hjärtläkarna mina ringde idag och vi alla är eniga.


mm, två punkter ikväll iaf.


puss och kram!
i love you!

Kommentarer
Postat av: :O

omg ja ä en mån å 16 dagar äldre än du:P

2008-01-08 @ 23:34:56
Postat av: mamma

Hej gumman! Jaså tänker du skaffa dig en karl nu? :-) Dom två punkter du hittills skrivit låter bra. Vi får väl hoppas att dricksen räcker ett tag :-)
En stor kram! Älskar dig!

2008-01-09 @ 13:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback