ny utmaning.

vilken kväll de blev igår.

vi gick ju som sagt på måndagsklubben igår och de var ju trevligt.
de var jag, cilla, therese, sandra, emelie, johanna, gunsan, jocke och sen kom våra två praktikanter.
sen var de musiktävling och vi prickade in alla 20rätt och fick en stor hink me ÖL!
hoho.

iaf, jag tror jag ska ta mig en "detox" månad nu.
Känns som jag är mogen för det.


och jag hade superdupersvårt att sova inatt, och sen när jag väl somnade..
tja, då knackar sandra på och kommer inhoppandes i min säng och ska skriva sms på min mobil eftersom jag har gratis... haha, tok! ;)
och cilla blev superfull och började koka nudlar när hon kom hem, minns de sista ja sa till henne var " glöm inte stänga av plattan!!! " för de är ju lätt hänt.


ah, så är läget. nu ska jag jobba till fyra sen äntligen är jag ledig i två dagar!
funderar nästan på att åka hem.. haha nä..
våran bil ska besiktas idag.. peppar peppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback