kontaktannons.

heh.
vet inte riktigt hur man gör sånt här men yepp!

image203

Anna Eliasson heter iallafall jag, jobbar som servitris i Funäsdalen och jag är snart 20år.
jag söker en kille! fast han ska nog inte vara äldre än 25 tycker jag...
En kille som tycker om ungefär samma saker som intresserar mig.
film tillexempel. =)
tycker också om att röra på mig (förut mest men de blir mer och mer nu)
en kille som inte sätter dumma dataspel framför mig eller andra liknande saker.
någon som håller sig trogen och tycker om att stanna hemma och mysa istället för att ut och festa.
någon som kan stå ut med mina humörssvängningar och dryga kommentarer för jag är inte den smartaste varje dag.
någon som uppskattar vardagen som den är och inte försöker överdriva livet heller.
isåfall om de finns någon som matchar mig så ska jag fortsätta leta.
inte för jag letar direkt nu.
jag är vad man kallar en "norrlänsk torrmacka" haha!




haha.. .
nä men seriöst, de börjar bli jätte ensamt.
jag är van att vara ensam och sånt så de är inte det.. de är en annan känsla.
överallt finns ju kärlek.
jag känner mig ensam.............

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror nog det finns en

2008-02-02 @ 03:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback