en summering av de jag inte skrivit förut.

ojes. dear blogg.

idag är det måndag.
och vi hade söndagsklubb igår. vilken natt!
vilken otroligt kul kväll vi hade igår!! :)
började me att vi had boka bord på veras och åt någon slagsbuffe för 95kr och då ingick en öl/cider.
de va någe kyckling, pären och sallad typ.
men gott var de ju.
sen så började Jens spela och då blir de alltid hålligång.
 det här är jens efter några jack daniels och i ett väldigt roligt uttryck!
iallafall så är han funäsdalens bästa trubbadur. om man frågar oss

sen vet jag inte riktigt vad som hände..
de gick undan och de blev en återställare som förut me textmeddelanden på armarna och liknande.
haha...
träffade lite folk och sånt.
ja precis, bara njöt av varandras sällskap om inte gjorde vi.

image187

3st glada tjejer i livsform.

  

oja, blev några candishots igår också.. men smurra säger vi bara! ;)
hmm. sen blev de efterfest här hemma i träsket. och trubbadurjens följde ju me och spelade för oss.
värsta privatshowen! haha..
sen somnade han här.

men de är okej, vi har så många madrasser här så vi kan snart öppna eget vi me.
vi spelade ju lappleken också och de kan aldrig slå fel!
GUD va roligt man kan ha.. hahahaha
och vilka ställningar man inte visste man fixade. sooooft
så vi gick å lade oss vid halv fem.
innan 10steg jag upp och hade en träff med brudarna i korridorren.
sen for ja och cilla på elvafikat, åt lite frulle och drog till backen.
åkte några åk, åt en klämmacka i toppstugan och sen for vi till Gunnel och hjälpte han som jag inte kommer ihåg namnet på me att gå in deras häst.
så de var ju intressant.  första gången ja varit nära en häst typ.
sen for ja och cilla och åt middag på loftet och devar trevligt.
hann hem och då var de tio minuter kvar tills ÖP skulle komma hit ner och intervjua oss så allt hamnade in i garderoben här hos mig.
men välstädat har ja iallafall och de blev en trevlig intervju och de kommer nog bli bra i tidningen.
kort tog hon också på mitt hjärta så alla mina hjärtvänner kommer nog hamna i tidningen;)
hmm.. vad mera kan man säga?

Jag och Sandra tänkte dra oss till Ramis imorgon och åka lite snowboard iallafall.
sen måste jag tillbaka och träffa ÖP igen för dom ska ta kort på ja och cilla när vi arbetar.
trevligt trevligt. en sånn fotogeniskmänniska som man är.. Hööö.

nä, de var dans här i lördags också.
80st glada norska människor och lite efterinsläpp också. trevligt såg de ut att vara.
ja va den enda som int jobba eftersom ja redan gjort mina 11 timmar den dagen.
men ja var där..  och drack min safe sex on the beach. och då joinade sandra mig också.
gött

 
cilla jobbade iallafall! fin och glad och jens spelade och tjoade. fast de här var i fredags

 

och therese var glad! vi gick på veras också på fredagen och träffade några norrmän som var allmänt normala!
HAHA

och innan de hade jag och emelie gått en otroligt jämn match i biljard;)



ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu.

kan ju skriva att ja och cilla köpte lite naturgodis ikväll och de kostade 16.90kr/hg fast vi fick de för 3.80kr/hg.
wooow
riksfakta!


haha! NEJ! nu ska jag duscha. har inte duschat på hela dagen utan bara levt i mina täckisar. soooft!

puss och jag älskar er där hemma!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Ja man kan inte annat än säga att ni är ett härligt gäng där nere. Ni verkar vara av samma "skrot" hahah!! Inte alla som tar med sig trubaduren hem efter en pubkväll! :-)
Kram

2008-01-22 @ 07:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback