dagen i ord.

behöver egenligen inte beskriva min dag med ord. räcker med ett bara.
UNDERBAR!

hela dagen har varit helt underbar.
vaknade vid 11 när cilla ringde och väckte mig och vi drog upp till berget och åkte skidor med Inkan och Pelle.
Åkte till halv tre och sen for vi tillbaka hit till träsket.
Sandra och Therese kom hem från jobbet med en smörgåstårta som blivit över. (gillar inte smörgåstårta men kul för dom andra)
Sen skulle dom ut och köra skoter och ja och cilla följde med i pers superkälke.
Var ute och körde några timmar och var verkligen ubermysigt.
jag älskar att vara utomhus.
man blir mer energi och man blir gladare.
somnar bättre och somnar fortare.
imorgon är jag och sandra ledig så imorgon ska vi till ramis kanske och åka snowboard.
annars stannar vi kanske här på berge eller drar till hamra.
de finns som sagt över 117nedfarter här inom någon milsavstånd.



tänkte lägga ut lite bilder men de verkar inte fungera.
synd mamma!;)

vi höres senare.
ska gå och vara lite social.

pusspådig!;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Passa på att vara ute så mycket som möjligt! För precis som du skriver, så blir man både piggare och mår mycket bättre. Älskar dig!
kram

2008-01-13 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback