torsdagens bravader.

godmorgon världen!
kunde jag uttryckt mig om de vore förr massa timmar sedan.

vaknade tidigt.. slog på tvn och såg oprah och kollade va klockan var.. halv elva..
somnade om och sov jättelänge..
vaknade igen och slog på tvn... kollade va klockan var.. kvart i 9!!!!
alltså, så har jag nog drömt den första uppvakningen:)
iallafall så steg ja upp innan elva och så gick vi på elvafikat.
sen ha vi skottat snö och suttit ute i finvädret!

uberunderbart väder här idag!
image208
muntra tjejer.. haha.


skottade av taket här på träskförrådet också så ja fick skjuts av härje på traktornskopan upp på taket:)
mys!!!



och så ringde dom från östersunds sjukhuse idag också.
"ja, vi ser att du hade fått tid idag"
eeh jaha? kul om jag också fått veta det..
"men vi ser att du inte fått någon remis så de blir ju svårt"
ja precis.. smartoo..

Men ja fick en ny tid 19/2 så nu ska de bli av.
skönt, men ah.. mitt i högsäsongen:/
och ja vill inte åka själv!!!:(
Men mor och far får nog ta ledigt halva dagen och komma dit med mig.

hugabuga!!



NEJ! nu ska jag snart iväg och jobba.
vi har fått tillbaka norskarna nu i 43st iställe för 17.. haha och ja tyckte 17räckte gott och väl.
så ja kommer nog inte hem förrens långt in mot småtimmarna inatt kanske?

YES!
puss och kram!
jag längtar tills ni kommer hit!


image209

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback