sår och ännu mera sår.

får jag där jag har ekgplåsterna! UUE!!
de gör ont som tusan vart jag än sätter dem typ.
men de är inte många dagar kvar nu.
och jag har bara tryckt en gång.
jag har haft några gånger jag har haft ont denna vecka.
men de är bara för några sekunder att jag inte hinner eller orkar trycka.
de är meningslöst.
jag är säkert scitzofren.. eller hur tusan de stavas.
de skulle inte förvåna mig.
blä.


iallafall. bara två dagar kvar tills vi får lön. Oja! behövligt.

nu är det bara 2½ månad kvar tills ja slutar här och då ska jag ju vara rik!
dags att börja jobba kanske!


jodu, vad mer har hänt? inte så värst mycket faktiskt.
jag, Sandra och Helena ha varit ute och gått en timme idag. jätteskönt.
har gått tre dagar nu i rad, så de tar sig med promenaderna.

ska gå på ica och köpa lite blommor och godishjärtan nu snart också för vi har ett brudpar som ska sova hos oss i natt och då ska vi pynta lite.

så så ligger allt och leker livet.
over and out!


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback