mitt hjärtproblem.

image204

Tänkte bara slänga in denna bild också, jag har också hjärtfel.
Tycker det är bra att folk uppmärksammar det mer och mer.

Här kan man läsa om min sjukdom och ja, dom nämner Dorotea också!
http://www.hjart-lungfonden.se/sv/Sjukdomar/Sjukdomar/Plotslig-hjartdod/Mer-lasning/Mer-kunskap-om-vara-gener-kan-forhindra-plotslig-hjartdod/

De är min hjärtläkare också och våran släkt är med i ett forskningsprojekt dom har där så de är ju lite status.




NEJ! nu ska jag sova och sova och sova!
jag är nämnligen ledig imorgon och ska sova så jäkla länge!
minst till elva!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Therése

hmm..de känns som om det är många unga i dorotea nu som har nå problem med hjärtat :S inte kul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback