helylletjej

hej hej!
ett cv om mig är inte den lättaste uppgift att skriva må jag säga.
men jag ska nog få mig de bästa cvet i hela världen så alla vill anställa mig för jag är bara så bäääst


haha, not..
jag sitter på min systers bärbara dator och nu vet jag vad jag ska lägga mina pengar på om någongång i framtiden. en ordentlig dator,.
detta är ju uber!
inte för de är något fel på min dator heller förutom att den är segare än segast att jag hinner fasen åldras flera månder innan den startas upp!
nä, jag älskar min dator... men tar gärna en sånn här..

ikväll har jag bunkrat upp och sett först men in trees, och sen my favourit grey´s anatomy!
och snart börjar säkert dh snart och då är mina kvällar förgyllande!!!
mm


nä nu ska jag sluta skriva här och se en film innan vi sover!! :)
puss&kram!

älskar dig!



image210

de var tider det.
charmig... ja....<3

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh anna du har väl inte sett den där bilden på dig som jag målade av i ettan. Det var just den där och jag fick ju förstås mvg för att du är så vacker! kram på alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 14:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback