helgens händelser på skrift.

dear love.



ja, då var det söndag igen.
shit vad tiden bara rinner iväg ( tur på oturen )

ja, vad har då helgen bestått av?
jobb... jobb jobb jobb.

norrmännen kom i torsdag och ja och sandra fick gå hem 03.00
i fredags blev de 02.30 och den natten var allt förutom ohändelsefull.

folk slog sönder bilfönster och ringde polisen och allt hände.
ajajaj men shit happends.

sen i lördags gjorde jag väl inte så mycket, sov..
vaknade, gick och simmade. började och sen slutade ja 03.00

mm, de var ungefär min helg.

idag har jag varit ledig.
sov enda till halv två den buse som jag är! ;)
sen har jag.... handlat? gjorde korvstroganoff och makaroner till mig själv idag.
blev massa över men ja orkade inget så ja slängde det.
dumma jag skulle sparat de men aja.
jag har en stor korvring kvar så ja kan laga korv imorgon med!
men en positiv sak är att fullkornsmakaronerna som jag köpte i juli är slut iallafall nu.

jag, cilla och emelie har varit och simmat eller plaskat runt en sväng nyss och bastat lite.
jobbar ju frukost-lunch imorgon men vi ska gå på söndagsklubben och hänga en sväng.
blir vatten för mig ikväll :)

snart kommer mina föräldrar och min syster!!! <3
jag evigt längtar!!


mm, en annan sak som jag nästan bestämt mig för är att söka nytt jobb nu.
eller de gör jag ju redan lite då och då men jag tror inte jag stannar här i sommar.
känns som funäsdalen är över för min del på sätt och vis.
eller jag vet inte.. bläääää

ska göra iordning mina akassa papper också tills imorgon.



ross copperman - they´ll never know





en annan rolig sak som hände idag. eller de är egentligen inte så rolig iofs, men en händelse iallafall.
imorse så ploppade jag fram mina tabletter och skulle svälja ner allihopa påengång.
så ja slängde in dem i munnen och tog vatten.
MEN! jag kände inte av min hjärtmedicin utan kände bara mitt p-piller.
så ja tror nästan ja missade min mun me hjärtmedicinen  men ja hittade inte den på tröjan eller på golvet så ja måste ju ha svalt den men de känns konstigt ..
aja, man vet aldrig vart den har hamnat! :D


nej! nu ska jag göra något annat roligt.


 L O V E - me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback