big girl you are beautiful!

image219



först tänkte jag inleda med en stor puss här ovan till min familj som kommer hit om bara några timmar! ungefär 46kanske?
sen kan jag skriva också att jag fått mig en superduper ny favoritlåt.

they lived by night - endless summer.
(
http://www.myspace.com/theylivebynight )


sen har jag inte så mycket att skriva. har jobbat över 10timmar nu hela veckan och de fortsätter hela veckan ut nästan. vi har fullt upp här med alla stockholmare ska ni veta.
oj oj oj.

ikväll var vi på villan och köpte oss en smoothie och dom är supergoda. ska verkligen investera i en ordentlig stavmixer när jag har råd!!

lovade min mamma att skriva några rader så hon kan kommentera.
och nu skriver jag också godnatt!
älskar er familjen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! ja nog jobbar du så det räcker. men då är det ju desto mysigare och gå och fika med kompisarna och bara slappa ett tag. Vi får väl gå och ta en smoothie när vi kommer till dig. Både pappa och jag saknar dig. En stor kram och en jättepuss från oss båda. Du skickar ju en riktig puss på bilden ser det ut som!! Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback