bättre sent än aldrig.

tja.

jag har inte skrivit på länge nu.
vet inte riktigt vad jag ska ha skrivit heller för det har verkligen inte hänt ett piss.
jag är sjukt less på funäsdalen nu och vill faktiskt bara vidare.
har sökt lite jobb och sånt men de är ju ingenting men alltid en början.
en sak som är nästan säkert nu är att jag inte tänker stanna kvar här i sommar.
nono.
im done here.

har nyss varit och simmat en halvtimme medans min syster låg och solade.
det var jätteskönt i vattnet, varmt och skönt.
brukar vara iskallt så man tuggar tänder men idag var det skönt.

vad hände igår egentligen?
total breakdown.

jag vet vad som är fel och vad jag gör för fel.
men så är det bara.. de är fortfarande klart för mig,
jag är inte 100% ännu, tänker på det varje dag.
suuuuuuuuuuuug




näfyfan. snart ska jag till östersund också och koppla fast ekgmaskinen och ha den en vecka.
tror inte jag kan bada med den på va?
men duscha ska jag göra..
hmmm.....



pusss

Kommentarer
Postat av: Vanja

Anna, vad tror du om en utlandsresa kusiner emellan? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback