who´s that smurf?

I am!
har plockat blåbär med mamma och pappa idag och de var faktiskt jättelänge sedan ja gjorde de, men de va fortfarande lika trevligt.
är blå om alla fingertoppar och det kommer jag nog vara några dagar framöver.

yes för er som inte vet så har jag fått mig ett arbete.
 på umeå universitet. YEAH (vuxenpoäng till mig iknow)
börjar dock imorgon och nog har de flyttat in några fjärilar i magen måste ja nog påstå.
men de kommer gå bra, de är bara stå ut någon månad tills man lärt sig allt och allt går som rutin, de gillar jag :D

mm jag är iallafall hemma i dorotea för helgen, kom hem i torsdags.
nu blir de nog en långt dröjsemål innan ja åker hem igen.
ska ju skaffa mig ett riktigt liv nu.

yp men då vet ni.
kram och godnatt! åker snart tillbaka till umeå om mindre än en timma.
pusss


Kommentarer
Postat av: Johanna Norlander

2008-08-26 @ 15:23:49
Postat av: Johanna Norlander

Försöker igen..

Grattis till jobbet! Hoppas ni har det tokbra.. Vi har det fint, plockar kantareller o blåbär med Sigrid på magen.. =0)

Gå in o kolla nyfödda på tillfjalls.se

Hälsa Cilla oxå och ha det bäst!!!!

Kraaaam från oss.

2008-08-26 @ 15:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback