update.



Yepps, nu är de väl dags att skriva några rader för att sysselsätta folket som läser;) ( mor och syster )
ja nu ha ju jag och cilla flyttat till umeå. de känns bra än så länge:)
vi har fått de mysigt i vardagsrummet iallafall, längtar tills dom ska göra om köket och hallen också.
men de kommer väl..

sitter här och tycker minuterna går sjukt fort, ska på arbetsintervju om en timme och 10minuter..
ska väl cykla ner så ja är där i god tid eftersom universitetet är sjukt stort så jag ska hinna bli guidad dit ja ska:D

nej men de är väl allt ja ska skriva den här gången.
ligger och sträckser på scrubs och är inne på 3säsongen nu.




vårat vardagsrum. ohyes.






kram

Kommentarer
Postat av: Johanna Norlander

Glöm inte mig.. jag läser ju oxå din sida =0) Vad fint det såg ut i erat vardagsrum.. hoppas ni har det hur bra som helst! Det har vi, vi åker till Falkenberg på torsdag. Hälsa Cilla oxå o ha det bäst!

Kraaaaam från oss!

2008-08-12 @ 14:44:23
Postat av: moa

Och jag! :D

nu längtar jag tills jag får se lägenheten irl ;)

2008-08-12 @ 15:56:38
Postat av: Marie

ojojojojoj va mysigt teverum ni har! Jag hoppas att Tina sköter sig och inte fiser sönder eran soffa! :P Hoppas att det gick bra på arbetsintevjun! kram

2008-08-12 @ 18:20:26
Postat av: jennie

även jag läser vettu!!! saknar ihjäl mig efter er!!! pusssss!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback