hemma över helgen igen,

oja, ha varit hemma nu två helger i rad, värsta lyxet.
haha nä men nu blir de ett uppehåll känner jag.
saknar faktiskt umeå.. haha eller inte själva umeå.
ha väl inte kommit in ännu att ja bor i umeå.
jag saknar min och cillas lägenhet, den är helt perfa!




har fått denna låten också på hjärnan och kan inte sluta lyssna på den.
Undersmeckenbar!

Nä nu ska ja väl packa ner alla mina saker igen.

time for umeå!


BTW! i love my new jobb!



de va förresten bbq i vilhelmina igår, ja va chaufför åt syrran och dom och de va bra, annars hade de nog bara känt som slöseri på pengar för de va som dåligt inne på hotellet tycktej a.
inte samma drag som de brukar vara.
så nops, vi taggar nästa helg istället! :D




puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback