en uppdatering som hette duga.

hello babes.

nä jag vet, ja är lat och orkar inte skriva på bloggen heller.
haha, men de händer ju så fruktansvärt mycket i mitt liv nu som ja måste skriva om..
eller inte.

jobbar min sista vecka nu sen drar vi våra saker mot mariehem till VÅRAN egna lägenhet.
jag tror det kommer bli jättebra.
så länge inte cilla vill äta surströmming eller liknande för då dör jag..
haha.


nä men seriöst ja är sjukt peppad.
vi ska dra till dollarstore nu och köpa lite städsaker och sånt nödvändigt eftersom de lär behövas.


haha, ja och moa drog till umeå igår och kollade in moas lägenhet, drog på subway och åt en macka och sen fick vi punktering.
tog sisådär någon timma extra innan vi tog oss hem.
som tur va kom rikard och emilie och hjälpte oss..
de är ju en fördel om man ha saker att byta däcken me också:D

men de gick bra..
mamma och pappa kom hem igår också, de känns bra.
är som rätt tomt på storberge annars!

nä men nu ska ja drarå,
tjaråååå.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta på hiss eller diss i min blogg OM du har lust :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback